Předmět je zaměřen na aktivní chápání podstaty managementu pro úspěšné fungování organizace, úlohy a postavení manažera, významně ovlivňujícího činnost podniku, přičemž úroveň jeho kompetencí představuje rizikový faktor v konkurenceschopnosti podniku. Výuka ozřejmí definování základních funkcí managementu a ukáže jejich konkrétní aplikaci při řízení podnikových činností u jakékoliv organizace řešením případových studií, zpracováním a prezentací projektu vybraného podniku.
- Tvůrci kurzu: Marek Vokoun
- Tvůrci kurzu: Vojtěch Kotrba
- Tvůrci kurzu: Pavol Minárik
Cílem kurzu je vysvětlení základních principů a vývojových tendencí fungování Evropské unie, včetně problematiky týkající se ČR po vstupu do EU. Kurz navazuje na přednášky ekonomické teorie, světové ekonomiky, hospodářské politiky a dějin hospodářství. Kurz je záměrně situován do 6. semestru proto, aby studenti problematiku EU pochopili i v dalších souvislostech z témat předmětů, které dříve absolvovali (v makroekonomickém, mikroekonomickém i regionálním záběru). Kurz je zakončen písemnou zkouškou.
- Tvůrci kurzu: Eva Fuchsová
- Tvůrci kurzu: Marta Žambochová
- Tvůrci kurzu: Libor Měsíček
Cílem tohoto kurzu je seznámit studenty s obecnými principy psaní odborné práce, s metodologickými přístupy ve společenských vědách, se zásadami práce s literaturou a se způsoby prezentace odborné práce. Výsledkem kurzu bude projekt kvalifikační práce studentů.
- Tvůrci kurzu: Libor Měsíček
Předmět je zaměřen na aktivní chápání podstaty managementu pro úspěšné fungování organizace, úlohy a postavení manažera, významně ovlivňujícího činnost podniku, přičemž úroveň jeho kompetencí představuje rizikový faktor v konkurenceschopnosti podniku. Výuka ozřejmí definování základních funkcí managementu a ukáže jejich konkrétní aplikaci při řízení podnikových činností u jakékoliv organizace řešením případových studií, zpracováním a prezentací projektu vybraného podniku.
- Tvůrci kurzu: Kateřina Kovářová
Cílem kurzu je rozšířit poznatky studentů z oblasti marketingu a seznámit je se specifickými přístupy uplatňovanými v oblasti marketingu služeb. Studenti budou seznámeni nejen se základními charakteristickými vlastnostmi služeb, ale také s jejich důsledky na marketingové řízení organizací v oblasti služeb. Zvláštní pozornost bude věnována jednotlivým nástrojům marketingového mixu v oblasti marketingu služeb.

- Tvůrci kurzu: Michaela Jánská
- Učitel: Lenka Nigrinová
Cílem kurzu je rozšířit poznatky studentů z oblasti marketingu a seznámit je se specifickými přístupy uplatňovanými v oblasti marketingu služeb. Studenti budou seznámeni nejen se základními charakteristickými vlastnostmi služeb, ale také s jejich důsledky na marketingové řízení organizací v oblasti služeb. Zvláštní pozornost bude věnována jednotlivým nástrojům marketingového mixu v oblasti marketingu služeb.

- Tvůrci kurzu: Michaela Jánská
- Učitel: Lenka Nigrinová
Předmět je zaměřen na aktivní chápání podstaty managementu pro úspěšné fungování organizace, úlohy a postavení manažera, významně ovlivňujícího činnost podniku, přičemž úroveň jeho kompetencí představuje rizikový faktor v konkurenceschopnosti podniku. Výuka ozřejmí definování základních funkcí managementu a ukáže jejich konkrétní aplikaci při řízení podnikových činností u jakékoliv organizace řešením případových studií, zpracováním a prezentací projektu vybraného podniku.
- Tvůrci kurzu: Michaela Jánská
- Tvůrci kurzu: Kateřina Kovářová
Předmět seznámí studenty se specifiky marketingu na průmyslových trzích. Na rozdíl od trhů konečného spotřebitele jsou odběratelé průmyslových výrobků firmy, které kupují výrobní zařízení, stroje, celé investiční celky či meziprodukty výroby. Potřeby a struktura průmyslových trhů je značně odlišná od trhů spotřebních.

- Tvůrci kurzu: Lucie Povolná
Předmět je zaměřen na aktivní chápání podstaty managementu pro úspěšné fungování organizace, úlohy a postavení manažera, významně ovlivňujícího činnost podniku, přičemž úroveň jeho kompetencí představuje rizikový faktor v konkurenceschopnosti podniku. Výuka ozřejmí definování základních funkcí managementu a ukáže jejich konkrétní aplikaci při řízení podnikových činností u jakékoliv organizace řešením případových studií, zpracováním a prezentací projektu vybraného podniku.

- Tvůrci kurzu: Lucie Povolná
- Tvůrci kurzu: Martin Špaček
- Tvůrci kurzu: Marek Vokoun
- Tvůrci kurzu: Hana Brůhová-Foltýnová
- Učitel: Radomíra Jordová
- Učitel: Lucie Svobodová
- Tvůrci kurzu: Hana Brůhová-Foltýnová
- Tvůrci kurzu: Jan Slavík
- Učitel: Eliška Vejchodská
- Tvůrci kurzu: Eva Fuchsová
- Tvůrci kurzu: Tomáš Siviček
- Tvůrci kurzu: Tomáš Siviček
- Tvůrci kurzu: Tomáš Siviček
- Tvůrci kurzu: Tomáš Siviček
- Tvůrci kurzu: Tomáš Siviček
- Učitel: Jiřina Jílková