- Tvůrci kurzu: Pavol Minárik
- Tvůrci kurzu: Michaela Jánská
- Tvůrci kurzu: Lucie Povolná
- Tvůrci kurzu: Marek Vokoun
- Tvůrci kurzu: Marta Žambochová
Digitální marketing, představuje využívání služeb internetu pro realizaci či podporu marketingových aktivit. Zákazníci na všech trzích díky internetu mění své nákupní chování a nákupní proces se výrazně změnil. V současné době je marketing na internetu velmi významnou složkou firemní komunikace. Kurz provede studenty základními principy digitálního marketingu tak, aby se absolventi kurzu dokázali v online prostředí lépe rozhodovat. Důraz je v kurzu kladen na zákazníka, na komplexní marketingovou komunikaci, na obsah a na prostředí sociálních sítí. Kurz je z velké části založen na praktických ukázkách profesionálů z praxe, neboť se jedná o velmi živý a proměňující se obor. Jejich zkušenosti a vhled do problematiky napomohou k tomu, aby si účastníci kurzu lépe osvojili nabité znalosti. Po absolvování kurzu se student dokáže zorientovat v prostředí digitálního marketingu a měl by dokázat samostatně navrhnout jednoduchou marketingovou kampaň.
- Tvůrci kurzu: Lucie Povolná
- Tvůrci kurzu: Martin Boďa
- Tvůrci kurzu: Pavol Minárik
- Tvůrci kurzu: Pavol Minárik
- Tvůrci kurzu: Libor Měsíček
- Tvůrci kurzu: Jan Macháč
- Tvůrci kurzu: Lenka Dubová
- Tvůrci kurzu: Jan Macháč
- Tvůrci kurzu: Libor Měsíček
- Tvůrci kurzu: Libor Měsíček
- Tvůrci kurzu: Libor Měsíček
- Tvůrci kurzu: Libor Měsíček
- Tvůrci kurzu: Libor Měsíček
Předmět Marketing a výzkum trhu je zaměřený na osvojení základních pojmů a kategorií marketingu, vý-znamu marketingu a marketingového plánování, analýzy marketingového prostředí, základních principů marketingu a interakce marketingového informačního systému a marketingového výzkumu.
- Tvůrci kurzu: Čeněk Celer
- Tvůrci kurzu: Michaela Jánská
- Tvůrci kurzu: Lucie Povolná
Cílem kurzu je rozšířit poznatky studentů z oblasti marketingu a seznámit je se specifickými přístupy uplatňovanými v oblasti marketingu služeb. Studenti budou seznámeni nejen se základními charakteristickými vlastnostmi služeb, ale také s jejich důsledky na marketingové řízení organizací v oblasti služeb. Zvláštní pozornost bude věnována jednotlivým nástrojům marketingového mixu v oblasti marketingu služeb.
- Tvůrci kurzu: Michaela Jánská
Cílem předmětu je seznámit posluchače se základními teoretickými východisky moderní mikroekonomie. Předmět seznamuje studenty s metodologií ekonomie, modelem rozhodování spotřebitele a výrobce, základ-ními modely trhu (model dokonané konkurence, oligopolu, monopolu), s trhy výrobních faktorů, problemati-kou externalit a veřejných statků.
- Tvůrci kurzu: Eva Fuchsová
- Tvůrci kurzu: Sylvie Kotíková
- Tvůrci kurzu: Vojtěch Kotrba
- Tvůrci kurzu: Pavol Minárik
- Tvůrci kurzu: Tomáš Siviček
- Tvůrci kurzu: Tomáš Siviček
- Tvůrci kurzu: Martin Stachoň
- Tvůrci kurzu: Marek Vokoun
- Učitel: Tomáš Alfonso
- Učitel: Eliška Nacházelová
- Tvůrci kurzu: Jan Neugebauer
- Tvůrci kurzu: Marek Vokoun