Cílem předmětu je seznámit studenty se základními sociologickými kategoriemi, pojmoslovím a hlavními sociologickými přístupy tak, aby získali nástroje k pochopení základních i specifických společenských procesů a jevů.
Cílem předmětu je seznámit studenty se základními sociologickými kategoriemi, pojmoslovím a hlavními sociologickými přístupy tak, aby získali nástroje k pochopení základních i specifických společenských procesů a jevů.
Cílem kurzu je seznámit studenty se základními sociologickými kategoriemi, pojmoslovím a hlavními sociologickými přístupy tak, aby získali nástroje k pochopení základních i specifických společenských procesů a jevů.
Cílem kurzu je seznámit studenty se základními sociologickými kategoriemi, pojmoslovím a hlavními sociologickými přístupy tak, aby získali nástroje k pochopení základních i specifických společenských procesů a jevů.
Cílem kurzu je naučit studenty vnímat gender jako analytickou kategorii i jako fenomén sociálně konstruující realitu. Předmětem uvažování nebude hodnocení, ale odkrývání přítomnosti genderových rozdílů a stereotypů v každodenním životě perspektivou jak makro, tak mikroúrovně.
Cílem kurzu je naučit studenty vnímat pojmy menšiny a většiny jako kategorie nerovnosti, moci a sociální kontroly, poskytnout jim přehled možných způsobů uvažování o jednotlivých aspektech těchto pojmů.
Cílem kurzu je naučit studenty vnímat pojmy menšiny a většiny jako kategorie nerovnosti, moci a sociální kontroly, poskytnout jim přehled možných způsobů uvažování o jednotlivých aspektech těchto pojmů.
Cílem kurzu je naučit studenty vnímat pojmy menšiny a většiny jako kategorie nerovnosti, moci a sociální kontroly, poskytnout jim přehled možných způsobů uvažování o jednotlivých aspektech těchto pojmů.
Cílem kurzu je naučit studenty vnímat gender jako analytickou kategorii i jako fenomén sociálně konstruující realitu. Předmětem uvažování nebude hodnocení, ale odkrývání přítomnosti genderových rozdílů a stereotypů v každodenním životě perspektivou jak makro, tak mikroúrovně.
Cílem kurzu je naučit studenty vnímat gender jako analytickou kategorii i jako fenomén sociálně konstruující realitu. Předmětem uvažování nebude hodnocení, ale odkrývání přítomnosti genderových rozdílů a stereotypů v každodenním životě perspektivou jak makro, tak mikroúrovně.