- Tvůrci kurzu: Lucie Povolná
- Tvůrci kurzu: Hana Brůhová-Foltýnová
- Tvůrci kurzu: Jan Slavík
- Tvůrci kurzu: Hana Brůhová-Foltýnová
- Učitel: Lucie Vávrová
- Tvůrci kurzu: Hana Brůhová-Foltýnová
- Tvůrci kurzu: Tomáš Siviček
- Tvůrci kurzu: Jan Slavík
- Učitel: Eliška Vejchodská
- Tvůrci kurzu: Vojtěch Kotrba
- Tvůrci kurzu: Pavol Minárik
- Tvůrci kurzu: Martin Stachoň
- Tvůrci kurzu: Marek Vokoun
- Učitel: Eliška Nacházelová
Předmět je zaměřen na interdisciplinární chápání podstaty zakládání podniků, života a zániku podniku, základních činností s fungováním podniků. Výuka cvičení bude probíhat vypracováním praktických příkladů tvorby majetkové a kapitálové výstavby podniku. Hodnocení efektivnosti podniku a jeho financování bude posuzováno v součinnosti s podnikovými procesy. Diskutován bude význam inovačních procesů pro konkurenceschopnost podniku. Individuální i týmová práce studentů vyústí v přípravu a prezentaci projektů se zaměřením na praktické aktivity a řešení praktických příkladů podnikatelských subjektů v oblasti nákupu, výroby, určení výrobní kapacity, odbytu a stanovení kalkulace nákladů na produkt/službu podniku.
- Tvůrci kurzu: Marek Vokoun
- Tvůrci kurzu: Jan Macháč
- Tvůrci kurzu: Martin Špaček
- Učitel: Eliška Nacházelová
- Tvůrci kurzu: Martin Špaček
- Tvůrci kurzu: Marek Vokoun
Cílem kurzu je rozšířit poznatky studentů z oblasti marketingu a seznámit je se specifickými přístupy uplatňovanými v oblasti marketingu služeb. Studenti budou seznámeni nejen se základními charakteristickými vlastnostmi služeb, ale také s jejich důsledky na marketingové řízení organizací v oblasti služeb. Zvláštní pozornost bude věnována jednotlivým nástrojům marketingového mixu v oblasti marketingu služeb. Předmět je doporučen pro studenty se základní znalostí marketingu, tj. pro studenty 2. a 3. ročníku Bc. studia a studenty Mgr. studia!
- Tvůrci kurzu: Michaela Jánská
- Učitel: Tereza Šulanová
V rámci předmětu se student seznámí fungováním státu a jeho institucí, intervencemi v podobě regulace (veřejné politiky) i problémy vztahu státu, trhu a ochrany spotřebitele. Po absolvování předmětu bude student znát základní teoretická východiska vztahu státu a firem, bude umět kriticky zhodnotit procesy a nástroje pro formování a hodnocení veřejných politik a regulace. Důraz je kladen na ekonomickou perspektivu.
- Tvůrci kurzu: Martin Boďa
- Tvůrci kurzu: Lenka Dubová
- Tvůrci kurzu: Jan Macháč
- Tvůrci kurzu: Pavol Minárik
- Učitel: Marek Hekrle